לידים ממוקדים- לידים לרופאי שיניים

לידים ממוקדים- לידים לרופאי שיניים

מחפש לצרף מטופלים חדשים למרפאה ?
לידים ממוקדים למרפאות ורופאי שיניים
כמה מטופלים חדשים ,לידים לרופאי שיניים איכותיים וממוקדים היית
רוצה לצרף אל רשימת מטופליך במהלך החודש?
מחפש לצרף למטופלים חדשים למרפאה ? . לידים איכותיים וממוקדים !
באפשרותינו לספק עבורך עשרות לידים / פניות ממוקדות בכל חודש
ממטופלים פוטנציאלים חדשים !

קבע את חבילת הלידים לפי המיקוד וההתמקצעות של המרפאה
ואת כמות הלידים
החודשיים שברצונך לקבל
אתה קובע בכמה מטופלים פוטנציאלים בחודש הנך מעוניין לטפל
ואנו נדאג לספק עבורך לידים באיכות ובמחירים ללא תחרות

היתרונות בעבודה בשיטת הלידים:
מחיר התשלום על לקוח פוטנציאלי ידוע מראש מוריד באחוזים ניכרים את עלויות
הפרסום הדרושות מעבר, אין עלויות הקמה ותחזוקה של אתר\עמודי נחיתה
( ניתן לך כחלק ממנוי בחבילת הפרסום והשיווק )


אין עלויות ההקמה של מערכות ניהול לקוחות CRM - אנו נחבר אותך אל מערכת הניהול
שלנו בו תוכל לקבל מידע מקיף על כל ליד שיסופק
ממקד את השליטה על ההוצאות החודשיות בפרסום הכללי של המרפאה
מאפשר קלות ביכולת של ניתוח הוצאות-הכנסות פר לקוח \ עסקה

שיווק וקידום של המרפאה באינטרנט הינו חלק חשוב ביותר במסגרת כלל "הפרסום "
למרפאה.,הוא תורם לחשיפה ,למיתוג ולנוכחות המרפאה באיטנטרנט.
(כל מטופל פוטנציאלי השומע את שם הרופא/המרפאה ,מחפש את שם הרופא במנועי החיפוש ..., למידע נוסף בנושא...)

בבניית מערכות הפרסום לאיסוף הלידים הממוקדים ביותר ,אנו נעזרים במספר כלים בדוקים :
קידום אורגני במנועי חיפוש, פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, שיווק של תוכן ענייני לתחום במדיה האינטרנטית ברשתות חברתיות ועוד.
המטרה העיקרית בשימוש באפיקי הפרסום הללו היא לאסוף לידים ממוקדים. אנו מאמינים במסעות פרסום הממוקדים לאיסוף לידים
איכותיים המתמקדים רק במטופלים פוטנציאלים המעוניינים בטיפול מסוים.
"לידים" פרטי קשר של מטופלים פוטנציאלים המעוניינים בשרותי הרופא / המרפאה

LEAD ( כיוון חיובי ,הולכה למטרה ,מידע חיובי לסגירת עסקה )
"בפועל הכוונה בביטוי "ליד" הינה פרטי ההתקשרות אותם מסר לקוח פוטנציאלי המתעניין בשרות המוצע"

מטופלים עתידיים בתחום אשר נחשפו לפרסום דרך מנועי החיפוש -גוגל, או דרך מסעות פרסום באפיקים שונים, ומביעים עניין
רב בתכנים שפורסמו. בשונה מהפרסום הלא ממוקד ( כולם רואים ושומעים )

כמו ברשתות הטלוויזיה או תחנות הרדיו, הפרסום באינטרנט יודע לזהות את תחום ההתעניינות של הגולש
(דפוסי הגלישה והחיפושים של הגולשים ברשת נשמרים ע"י האתרים הגדולים-גוגל,פייסבוק,יוטיוב וכו')
ואם אלו רלוונטיים לתחום המרפאה / הרופא, מודעת הפרסום יודעת להציג את עצמה עצמו בצורה ממוקדת, המושכת את הגולש לתוכן.
סיבה עיקרית לכך שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מרשת האינטרנט עקב מיקוד החשיפה של התוכן לקהל ממוקד בלבד

אנו מציעים חבילות חודשיות של לידים ממוקדים ואיכותיים לתחום עיסוקך והאזורים בהם הנך פועל



חיפוש באתר

לחצו כאן ליצירת קשר

מנוי חודשי לחבילה מגוונת

בפרסום, מיתוג ,שיווק וקידום באינטרנט במנועי החיפוש במדיה החברתית ובמדיה הדיגיטלית שיחשפו את שירותי הרופא/המרפאה לעשרות אלפי גולשים ממוקדים